вторник, 28 октомври 2014 г.

А за Вас - Драги - как е?



Брутална музика, надута на максимум в едни големи и бая изстрадали слушалки. Див крясък и разцепващи рифове на електрическа китара, придружени с адските басове и лирики.... Перфектното отражение на емоционалния свят в една творба... Градивно показване и споделяне... Да обърнеш негатива на позитив - единственият шанс, дето имаш в този трагично-комичен свят.... Ако можеш да се забавляваш, вместо да се ядосваш - по-добре го направи!

Толкова е много-пластово, толкова е богато, че не знам нито как, нито откъде да почна....

Освен: "А за Вас - Драги - как е?".... 

И днеска ми се случи нещо, което не съм си и представял.... Уж, "Психолог" да ми отговори на този въпрос с: "Ей, сега за усещания ли ще ме питаш? Стига с тази Психоанализа - направо си клеясал!".... Ей, верно ли?... Даже и думата 'емоции', пък камо ли 'чувства' не можете да изречете, драга Колега.... "Не ме занимавай с глупости!".... Така ли?.... Ама вашата глупост е неизчерпателна. Нямам какво да Ви науча!.... И просто си млъкнах. Най-добрата реакция по някога - липсата на такава....

Да ми обясняват за това, че Те разбират "липсата на доверие" като: "Човекът няма да си купи.". И че да имаш много методи за влияние е: "начини да им вземеш парите". И това от Хора, дето ми се имат за Психолози.... Май нещо съм си объркал насоката.... Извинете! Грешката е моя.... Изглежда..... Защото съм малцинство.... И изглежда така се прави!

What the!.. What the!..What the!... FUCKING F?!?!?!?.....
Да! Извадено е от контекст... Но все пак?... Така ли виждате нещата?... Не Мога Да Повярвам!!! Изглежда Съм Невероятно Заблуден!!!!

Да, трябва да се яде! За да можеш да си вършиш работата! Да,  пари трябват! Ама, Братче!... Сестро!.... Само това ли ви е целта?....

Да можеш да получаваш пари за това дето си мислиш че ти се прави, ама никога не си го правил? Нямаш опит - имаш само мнение. Имаш Его! Първо - не можеш да си отговориш на въпросите, дето ще си питаш клиентите(горките). Второ - не искаш и да се запиташ искрено, а ми говориш, че ако те не искали - било проява на "недоверие от тяхна страна", че "поведението е с адаптивна цел" - и това "анулирало осъждането"....

Отказвам и да се опитвам да репродуктирам "кухите думи" на Вашата шарлатанска теория(значело, както Те го едвам-разбират: "нещо абстрактно, с много значения"). И аз съм даже прекалено много обстоятелствен и конкретен, в сравнение с това дето се опитват да продадат.... Шаааааааааааанс!.... Не съм Търговец, за мое щастие..... Аз съм.... И аз вече не знам какво съм.... Моля, не ме и питайте.... Няма да Ви се хареса отговорът! Защото съм искрен Човек.... Или поне когато мога да си го позволя.....

Моето лично мнение за нещата, не че има някакво значение, но Е че "Психолог" значи "Лечител на Психиката" и "Антрополог на Психиката". Това знам - това практикувам!.... От години... И това не го продавам!.... Защото искам просто да помагам!.... И въпреки, че не винаги го осъзнавам - света на другия признавам.... Все още себе си предавам... Но границите не признавам!







Няма коментари: