четвъртък, 1 май 2014 г.

Рея.....



Тежък - дълъг ден.

Хората ме виждат и се питат "Защо?"
Нормално... не разбират.

Как, защо, кога... просто няма обяснение... аз сам си го търся много отдавна - обяснения много, причина ЕДНА - или я приемаш - или не. Нямаш шанс да стигнеш до разбиране иначе. Доверяваш се! Трябва вяра - че има причина, че е, че някои неща просто "са" - прекрасни - или толкова ужасни. Престани да се страхуваш и притесняваш, неща дет не зависят от тебе - реално целият живот. Единственото нещо дет реално можеш да контролираш е "как чувстваш себе си в момента". Останалото е : "Коркова тапа, плуваща в Окена - крещяща, че трябва да има контрол над течението!"..... Сещаш ли се.... това е смешно.... а пък аз съм си само-ироничен, мерси, не ми трябват зверските мълви.

Не, и за пореден път НЕ!
Това малко хора го умеят. Да казват НЕ, даже и на СЕБЕ СИ. Даже и на Съдбата - даже и на Кармата - да си я познават и да знаят как да я Омагьосват, та по-малко да страдат. Щот знаят как да страдат - преждевременно, да се подготвят - докато е време, още като го надушат, че се задава - та нищо не може да ги изненада.

Накрая наистина Ти избираш как да живееш, какво да си мислиш и къде да се рееш.
Щот това - смотаното - дървено - телесно измерение, дето мнението има значение.....
Е само едно от многото....

И който знае да лети -
не го е страх от висоти!





Няма коментари: