вторник, 25 ноември 2014 г.

Изненада!


Искам да пиша, но не искам да ме четат....
Искам да се изразявам, но не искам да има свидетели...
Искам да се споделя, но знам че няма даже и смисъл някой да ме разбере...

За това си танцувам сам в тъмницата по улиците...
Със слушалките в ушите. Надута музика. Захлупен с козирка и качулка. Иди ме виж!... Освен ако аз не пожелая...
Просто имам качеството да съм невидим и непознаваем....
Даже и Психоаналитиците си нямат и на идея!....

Откривам, че с каквото и да се сблъскваш в ежедневието си - било то физическо или психическо - ако имаш чувството за увереност - просто няма начин да не се справиш...

Естествено всяко нещо си има цена... Всяко нещо се плаща с енергия... Психическа, физическа, интелектуална, материална - каквото и да е - все влагаш себе си....

Но ако намериш начин да си задоволен с договорената цена, ако откриеш методи как да печелиш повече, отколкото влагаш, ако проявиш дисциплината....
Можеш да откриеш, че животът може и да е хубав...
Че можеш и да си щастлив...
Изненада!

Какво ли би било, да не си го слагаш на сърцето?
Работата - парите - жената - чуждото мнение - живота?...
И без това всичко е със срок на годност...

Ако можеш да се смееш - по-добре го прави!
Особено, ако си опознал хорските скърби.
Ако стремиш се към своите висоти -
отваряш, ти дори - Вселенските врати.









Няма коментари: